domenica 18 novembre 2012

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ЕПИЛЕПСИЯ ЗАВЪРШВАМ




Блогът е посветен на болните от  Детска церебрална парализа и  техните семейства.
Не изоставяйте децата си в домове.
Обичта в семейството е най-доброто лекарство за тях.
Пиша за,труда,силният дух, вярата,
надеждата , мъдростта и любовта,които ни трябват,за да продължим напред.

  С този постинг   завършвам темата за епилепсията.
Искам да споделя нещо,което си измислих сама.Прилагах го през тези три години .
Може би по - малко време,защото първите месеци преминаха в страх и по- точно ужас с който живеех непрекъснато.Някой от невролозите ме предупреди в момент на гърч да не я докосвам и да следя 


дишането.Обикновенно след всеки по - голям гърч заспиваше дълбоко и  едва се усещаше дишането.
Тези,които са го преживели,знаят какво е.На останалите пожелавам от цялото си сърце никога да не говидят очите им.


Доближих плътно детското легло до спалнята,така,че нощем да е до мен.
Когато се случеше нощем,винаги усещах този токов удар.Тогава взех меден проводник ,с диаметър десети от милиметъра.
Всяка вечер преди лягане ѝ връзвах ръчичката с кабела,а другият край за радиатора Същото правех и през деня,когато заспиваше.Аз също имах такъв кабел.Това си го наричах заземление.За мен епилепсията си остава неправилно разпределение на електро инпулсите в човешкото тяло.Сигурно има друго обяснение.
Проблемът е,че не мога да надвия ужасът натрупан в мен,за да прочета нещо  по този въпрос.
За  мен сега, след тридесет години беше допълнителното отвеждане на токовите импулси и по този начин всичко преминаваше по леко.Усещах го по своето тяло,по моите реакции.
Това е последното,което исках да споделя
И последно и много важно.
Тези лекарства,които ползвахме,до известна степен увредиха  черният  дроб на дъщеря ми.Спряхме ги ,когато една лекарка забеляза жълтата пигментация на кожата.Ние,които бяхме всеки ден с нея,бяхме пропуснали  това,а също и личната лекарка.

Няколко години след това имаше периоди на повръщания и неразположение.Тези кризи се дължаха на увреденият чер дроб.
Постепенно и те затихнаха.
ОБОБЩАВАМ
Внимавайте с дозировката на лекарствата.
Следете пигментацията.
Може да опитате и моят метод,поне с нищо няма да навредите.
Обичйте детето си и му го демонстрирайте непрекъснато
Поддържайте възможно най-спокойната и ведра атмосфера в къщи.
Не изпадайте в паника,при всяко събитие което носи тази ужасна болест.
Научете се да пазите самообладание-на което аз никога не успях да се науча.
Благодаря , че бяхте с мен.
С обич и съпричастие !
Димка
                                    

Nessun commento:

Posta un commento