sabato 27 ottobre 2012

РЕЛИГИЯТА Е ЖИВАТА ВОДА





Религията е живата вода,която трябва да пием с пълни глатки,за да възцарим любов към ближния, уважение между хората и вярата, че сме способни да въздигнем от разрухата държавата.Вярата е- която ще ни даде сили и мъдрост да се преборим с лъжата, алчността, мерзостта,лицемерието и пошлостта.Тя ще ни даде мъдрост да изберем достойните да ни водят в пътя към благоденствието.Не сме па-лоши от другите народи,имаме такива здрави корени.Не съм от Балкана,нито от Тракия,затова приемете думите ми без да ме обвинявате.Най чистите тракийци според мен са в подбалканската долина ,а именно от там са нашите най- святи герои с които всяка нация би се гордяла.Имаме чудесна християнска религия,имаме генезис,който ни изхвърля във висините.Нека се почувстваме силни и да заемем подобаващото ни се място в най-новата история на планетата.Нали го можем?
Никога не забравям, кой съчини азбуката на славянският език,кой даде на света идеята за компютъра,кой се противопостави срещу Хитлер-тръгнал да завладява света,кой направи първия терористичен акт и тази обичана от цял народ песен, вече не се пее,защото си е ръководство в стихове как се прави това.
Такива,гениални ...има ли някъде по света.
Хайде да си вдигнем челата и да си признаем колко сме добри и отново да намерим пътя към църквата .Току виж,сме се събудили.
Благодаря ви,че сте с мен,толкова е хубаво да имаш такава чудесна родина.
Сега се чувствам малко като гостите на Странджата,и Интернет пренася моите писания вместо баба Тонка по леда на Дунава,но няма да е за дълго.
Благодаря отново ,че бяхте с мен!
С обич

Димка

Nessun commento:

Posta un commento