venerdì 26 ottobre 2012

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА БИТКА ЗА ЕДИН ЖИВОТ





Не е страшно,колкото ви се струва.По скоро е вдъхновяващо.Виждаш, че детето ти напредва, и пристъпваш към нещо друго, което е по- добро и все така..Когато търсиш решение и обмисляш варианти, вселената ти отвръща със съпричастност.Подсказва ти следващият ход.Вярно е че",си хвърлих дипломите на тавана" за да мога да съм в къщи и да си гледам децата,но в магазина ми, влизаха всякакви хора и ми даваха решения-неочаквани и верни, Една жена,съвсем обикновенна, която пазаруваше при мен ,един път ми каза:"Дева Мария ти е помагала,знае че си кръстила сина си на нейното име,но това не е достатъчно.Тя иска да празнуваш рожденният и ден на 8 септември-малка богородица".Това е .Бях чувала ,че тази жена има някакви способности,но това не бях очаквала..От тогава може би има 10 или 11 години.Моят празник в чест на Богородица и децата ми го празнувам редовно.Бих искала да разкажа на всички майки как го празнувам.Приготвям риба курбан.В България я носех в черквата да я осветят, но тук не го правя.Приготвям питка.сирене,мед,нещо сладко и много плодове,грозде и дини задължително.Запалвам свещичка да погори върху хляба за здраве.Поканвам няколко верни приятелки,семейни,с деца и внуци.Прочитам божията молитва и си похапваме от всичко.Това е на обяд.Вечерта, празнуваме със семейството.Понякога каня едно приятелско семейство.Винаги отправям благодарност към майката божия.На един от тези празници ,синът ми беше войник и случайно се върна, след като приятелките ми си бяха заминали.Влязох в стаята му и видях оттеклият му крак,който той се мъчеше да скрие, за да не се тревожа.Веднага го пратих на лекар и спешно го оперираха-тромб от разширени вени....на косъм сме били.Благодарих отново и отново.
Бих препоръчала на всички майки да празнуват 8 септември в чест на Богородица и децата си,независимо дали и те нямат вече свои деца.
Това е светъл духовен и красив майчин жест.
Друго, което бих искала да добавя, че когато бях в България, винаги оставях плодове и цветя в черквата.Тук нося сладки в дома за стари хора към черквата,което е моята благодарност.
Благодаря ви ,че прочетохте това.

Бъдете здрави!

Димка

Nessun commento:

Posta un commento