domenica 25 novembre 2012

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ХРАНЕНЕТО



Блогът е посветен на болните от  Детска церебрална парализа и  техните семейства.
Не изоставяйте децата си в домове.
Обичта в семейството е най-доброто лекарство за тях.
Пиша за,труда,силният дух, вярата,
надеждата , мъдростта и любовта,които ни трябват,за да продължим напред.

При болните от Детска церебрална парализа,има различни проблеми с храненето.Писала съм го в поне два  поста.Днес искам да се спра само на един проблем.Това е количеството на храната.Споделяла съм го с близки на болни.Мисля,че не достатъчно съм акцентирала върху това.Да се стремим -ние да дозираме храната,която трябва да се поема при едно ядене.Количеството да е съизмеримо с това на останалите членове на семейството.
Защо пиша това?Защото моята дъщеря не умее да реши сама -кога е приключила с храненето.Ако понякога нямаме възможност да се храним едновременно,е готова с всеки седнал на масата да започне от начало.
Разбира се че е вредно.
Бих ви препоръчала,да внимавате за разумното количество храна.
Иначе ако вашите болни нямат проблеми със стомаха,няма смисъл да имат специално меню.
Проблемът е с дъвченето-тогава внимавайте за големината на парчетата в  ястието.За това вече съм писала.
Благодаря,че бяхте с мен и моята грижа за всички семейства по света с моят проблем.
С обич!
Димка

Nessun commento:

Posta un commento