giovedì 25 ottobre 2012

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА НИМА ТОВА БЕШЕ ПЪРВОТО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ





Зная колко е трудно ,на едно младо семейство -да приеме страшната диагноза.Искам да разкажа всичко.Не спестявам нищо от това което сме преживели,за да ви помогна или да ви предпазя от грешки,които сме правили ние.Желая да ви убедя,да оставяте децата в семейството да им се радвате и да ги обичате,Днес искам да ви разкажа ,това което се случи с мен, последната седмица преди раждането на дъщеря ми .Сънувах сън, в който чух глас ,които ми каза."сега, ще ти покажа,какво носиш в корема" .Видях, в мене пиле,като тези замразените,които купуваме от магазина.Те естествено са без глава.Краят на крилцата и на краката,бяха почнали да се развалят,а тялото на пилето беше голямо и много добре оформено.После всичко бързо изчезна.Представяте си как се уплаших.Споделих на сутринта със всички и единственото, което измислихме е да отида веднага на консултация.Предположихме,че може би ще трябва да влеза по рано в родилният дом.Преледаха ме, казаха,че няма нищо опасно и така- изчаках в къщи последните няколко дни.Бебето се роди 4.100,.В последствие се разбра, че изостава умствено и има спастика в китките на ръцете и от глезена надолу.След многократните форцепс и вакум ,къде ли е истината.....Така се случва с мен,като ,че ли винаги получавам някаква вест,като че ли винаги съм предварително подготвена за това,което ме очаква.

Благодаря ви, че четете тези редове.Пиша винаги истината,такава каквато е,независимо дали ви се струва реалност или фантастика.С това послание исках да кажа на младите майки ,да се вслушват във всичко и да са настоятелни, ако смятат, че докторите не им обръщат достатъчно внимание и отново и отново......

НИКОГА НЕ СЕ СЪГЛАСЯВАЙТЕ ДА ВИ ПРИЛАГАТ ФОРЦЕПС ИЛИ ВАКУМ.
СПОМНЕТЕ СИ ЗА МЕН.


Желая ви много обич !!!!!!


Димка

Nessun commento:

Posta un commento