domenica 28 ottobre 2012

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ЧЕСТИТ ВИ НАЙ-БЪЛГАРСКИЯТ ПРАЗНИК НА НАШАТА ПРИСВЕТА И КУЛТУРА


Блогът е посветен на болните от  Детска церебрална парализа и  техните семейства.
Не изоставяйте децата си в домове.
Обичта в семейството е най-доброто лекарство за тях.
Пиша за,труда,силният дух, вярата,
надеждата , мъдростта и любовта,които ни 
трябват,за да продължим напред.
слънце




св.св.  Кирил и МетодиСкъпи сънародници,днес съм особено щастлива,да ви честитя най- светлият български празник, на нашата азбука.В други постинги съм писала,как това,че съм близо до гроба на Свети Константин Кирил Философ ми е давало сила да издържам на трудностите и напрежението в първите дни на престоят ми в Италия.
На този ден,нека изведем нашите дечица,братя и сестри на вън,да се порадват на слънцето и да попият от празничната атмосфера на този свят ден.Аз не зная друг народ по света да има празник на буквите .

24 май
Трудът ,по обгрижването на нашите болни не е лек,но има и дни,в които с пълни гърди трябва да поемаме дъх,да се радваме на живота и светлината. Но нека в тези дни бъдем особенно

празник
грижливи и мили с тях,за да са и те също така щастливи.Надявам се през тази седмица,след стряскащите земетресения, да се радваме с чиста човешка радост на всичко добро,което срещнем в битието си.
Честит празник,и добро
настроение.
Но перничани и софиянци,спорна работа, по почистването и ремонта след трусовете!
С обич!
Димка


Nessun commento:

Posta un commento