domenica 28 ottobre 2012

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА И ТОВА Е ПАК НАШИЯТ ЖИВОТ



Блогът е посветен на болните от  Детска церебрална парализа и  техните семейства.
Не изоставяйте децата си в домове.
Обичта в семейството е най-доброто лекарство за тях.
Пиша за,труда,силният дух, вярата,
надеждата , мъдростта и любовта,които ни 
трябват,за да продължим напред.


слънце
Този постинг е за нещастието.То ни следва по петите.Върви ръка за ръка с доброто и светлото в дните ни.Необяснимо и нечакано нахлува в битието ни и не бърза да си отиде.Остава десетки години и нищо не сме в състояние да направим.Случвало ви се е,случва се и на мен.Такъв е живота.

буря

От ревностните читатели на моят блог има един, който се появи в живота ми в момент,когато стремително пропадах и все не можех да стигна дъното,поне да разбера,че падането е приключило.Благодаря на този човек,който падаше с мен,а когато все пак стигнах дъното,ми помагаше бавно, бавно да се вдигам нагоре към светината.Благодаря на тази среща и на този човек.
дъга
Искам да споделя с всички,че трябва да намерим сили да се изправим.Почти винаги,нещастието идва като резултат на наши грешки,но винаги продиктувано от времето и обществото в което живеем.В този период от време аз работех денонощноТова продължи години.Спях в часовете от 4 до 6 сутринта,от 2 до 4 следобяд и от 22 до 1 през ноща. и въпреки всичко нямаше светлина в тунела.Позволявах си да поспя събота или неделя,но не всяка седмица.
Не пожелавам на никого да го постигне това, защото може би от изтощение ,се греши.Не зная, дали е изпитание ,дали трябва да преодолеем непременно нещо такова,за да ни е по- леко занапред.
Години след този период оценявам, че основният фактор, в моето нещастие,са били хората, които са ме обграждали в този период от живота ми.Хора, на които съм имала доверие и съм разчитала.
И тук е мястото да кажа, че ако не живеех със светлината и слънце в очите,никога не бих могла да издържа на напрежението.
Длъжни сме да устояваме, да намираме изход,да побеждаваме злото.Можем и сами.Но ако намерим точните хора до нас,всичко ще е много по -лесно.Завършвам,като благодаря на всички мои читатели ,че посещават блога ми и се надявам с нещо да им помагам.
С обич и уважение!
Димка

Nessun commento:

Posta un commento