giovedì 25 ottobre 2012

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА НЕВЕРОЯТНОТО И НЕОБЯСНИМОТО




КОГАТО МНОГО СТРАДАТЕ,КОГАТО СТЕ НАПРЕГНАТИ КАТО СТРУНА,ГОТОВА ДА СЕ СКЪСА,КОГАТО СЕ ВСЛУШВАТЕ В ТИШИНАТА НА НОЩА,ЗА ДА ОТКРИЕТЕ РЕШЕНИЕ,СЕ СЛУЧВАТ НЕВЕРОЯТНИ НЕЩА.ВЯРВАЙТЕ,ЩЕ СЕ СЛУЧАТ И НА ВАС.

Точно по времето,в което ви разказах в предният блог,се случи нещо невероятно.Съпругът ми беше в Либия,за да спечели пари за лечение в Австрия.Свекъра беше в болница в продължение на месец и повече.Свекървами и аз бяхме сами в мразовитата зима.Дъщеря ми получи припадъци.От декември до март беше почти ежедневно с температура.Влизахме и излизахме от болници.Ходех и на работа.Тук е момента да благодаря на моите тогавашни колеги и на ръководството на завод "Латекс"които ми съчувстваха и ме подкрепяха в голямото изпитание.Детето съвсем отслабна и не се хранеше.Приемаше и антибиотици,освен успокоителните.Една неделя следобед ,бях легнала да я приспивам.Пак гореше цялата до мен.Чух глас,който ми каза:"Детето ти ще умре,вземи го кръсти,защото ,като дойде горе,няма как да го посрещнем"Видях наредени моите най- близки починали роднини,протягащи ръце.Бяха много скъпи за мен хора, но не исках да видя дъщеря ми сред тях.Скочих ужасена.През далечната 1982 година,не беше никък лесно да организираш набързо кръщене.Моята майка пристигна на помощ.Единият свещенник отказа,другият се съгласи да доиде,но след девет и половина вечерта.Даде инструкции какво да приготвим,и каза да си намерим крастница,някоя жена дето да запази "тайната"Намерихме и кръстница и още вторник вечерта я кръстихме.Това кръщене беше повратен момент в живота и.Температурата изчезна,не боледуваше от грипове и настинки,припадъците се разредиха.Благодаря ,че послушах природата.Това е самата света истина.Препоръчвам ви,ако сте християни,кръстете непременно децата си.Уважавам и почитам всички религии,пиша за всички страдащи.Мили родители, направете всичко което се иска според вашите вярвания,за да сте по спокойни и обнадеждени Бог е един и нека бъдем смирени.

АМИН

Желая на всички здраве и вяра.Нека се обичаме и си помагаме!


Димка



Nessun commento:

Posta un commento