giovedì 25 ottobre 2012

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ДА СЕ ЗАПОЗНАЕМ





Казвам се Димка Маринова.Имам дъщеря на 35 години 100%инвалид.Диагноза ДЦП-детска церебрална парализа.Страшно ли ви звучи?А може би смразяващо?Или ви е чудно -как така вече не съм забравила,че някога,преди 35 години съм родила дете?Защото преди 35 годин деца с такава диагноза не се раждаха.Българска майка юнашка такива деца не ражда.В първият здравен картон на дъщеря ми пише ,че е родена с двоен порок на сърцето.Казаха ми ,че няма да живее дълго, не ми дадоха да я видя.Намекнаха ми, че може да я оставя.Преди 3-4 години,ксгато вървеше шумната кампания по БТВ...за Могилино...Спомняте ли си каква веселба падна?Всички...пяха скачаха...наддаваха..за да помогнат на тези деца...защото ...Европа видяла видиоклип за мизерията в която живеят.Видяхте ли поне една от техните майки?Чухте ли някое от тях да каже ...МАМА..Ами видяхте ли как мадам Ани Салич...звездата на веселбата..как подскочи назад,когато едно поизрасло момче се опита да я докосне? Ами чухте ли някой да поиска ,да вземе някое от децата в дома си?НЕ...Да прави сте.Не разбира се.Моят блог ще е за тях.Нека се запознаем с тях.Ние,не сме толкова малко.Българи,майки и бащи,братя и сестри, роднини,лекари и обслужващ персонал в домовете за деца и младежи,нека с и помагаме и да даряваме човечност и надежда,обич и утеха на тях..различните..с ангелските сърца.
Благодаря ,че четете моят блог.
Желая ви здраве и мъдрост

Димка
                     

Nessun commento:

Posta un commento