sabato 27 ottobre 2012

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА АДРЕС СОЦИАЛНИТЕ СЛУЖБИ МОЯТА МОЛИТВА



Знаете ли как работят социалните служби в Италия? Със сърце и душа.Да работиш това-трябва да ти идва от вътре,да си съпричастен с болката.Да се събудиш сутрин и да си готов да дариш цялата светлина на слънцето на тези,които нямат възможност да я видят поради страданията,които им причиняват недъзите им.
Дойдох в Италия, за да променя живота на дъщеря си.Да може да ходи в дневен център,да се вижда и дружи със свои връстници.Да се радва на живота и да се чувства специална, като всяка млада жена.Да я обличам сутрин за излизане,да се радва,че е красива,да чака да я вземат за пътуването....все неща,които с непрекъснато стоене в къщи няма как да се случат.
Искам всички деца и младежи на България с нейният проблем да почувстват промяна,да са щастливи и с радост да очакват новият ден.МНОГО ЛИ ИСКАМ?
Колкото и невероятно да звучи,когато се мъча да внуша моята идея си повтарям един и същ израз....познат на всички и изстрадан от мен"АКО СПЕЧЕЛЯ-ПЕЧЕЛИ ЦЯЛ НАРОД , АКО ЗАГУБЯ-ГУБЯ САМО СЕБЕ СИ" Искам да спечеля,защото заради тази моя идея аз загубих Родината си.
Дневен център за инвалиди или възрастни е нещо необходимо,достъпно и навременно.
Ако си го поискаме ,ще го постигнем.
В други мои постове съм писала подробно.
Ако трябва,ще го повтарям толкова,колкото пъти е нужно,за да ме чуят тези,които имат нужда и тези от които зависи това да се случи


Благодаря ,че бяхте с мен .

Обичам ви!
Димка



Nessun commento:

Posta un commento