giovedì 28 marzo 2013

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА СТЪПЕТЕ ЗДРАВО НА ЗЕМЯТА

Блогът е посветен на болните от  Детска церебрална парализа и  техните семейства.
Не изоставяйте децата си в домове.
Обичта в семейството е най-доброто лекарство за тях.
Пиша за,труда,силният дух, вярата,
надеждата , мъдростта и любовта,които ни трябват,за да продължим напред.

Ако ,четете този блог,ако сте написали в гугъла детска церебрална парализа  - или работите с такива болни,или следвате... или имате болен в семейството.Ако е последното и сте попаднали в моят блог,аз ще ви дам  вярата,че можете,надеждата,че ще успеете и любовта към живота,който трябва да изживеете прекрасно....обещавам ви.
В един предишен постинг съм го написала.Може би няма да го намерите.Зтова ще го напиша отново за вас,които търсите утеха за болката си.
В един изключително труден момент от живота ми,далеч от семейство и Родина,се събудих от страшен шум.Не знаех от къде идва,не разбирах откъслечните думи които долавях.В един момент си помислих,че трябва  да запиша това,което стига до съзнанието ми.В момента,когато взех лист и химикал,започнах да чувам нормално.Думите звучаха ясно и разбрано.Три пъти прозвуча един и същи израз...  „Не съжалявай за прекрасният си живот.Ти го живя достойно и красиво“Разбира се,в уплахата си,не го разбрах веднага.Чак на другият ден следобед 
събрах смелост да видя какво съм записала.
Трябваха ми седмици,да проумея случилото се.Върнах лентата на живота си ,преценявах постъпки,пропуски,важни решения,които бележеха повратни точки в живота ми.
Разбрах,че трябва да продължа напред.Че не мога да падам духом,че трябва да живея не само заради себе си,а заради децата.Че дъщеря ми със заболяването Детска церебрална парализа има нужда не само от физически здрава майка,но от майка със силен и борбен дух,която да и помага в живота.Взех се в ръце,заживях с нова вяра в силите си и кълна ви се направих и невъзможното за да устроя живота на дъщеря си по новому.Всичко съм описала подробно в предишни постове на блога.
Мили приятели и братя по съдба в целият свят.
Ако сте загубили вяра в себе си,аз ви я давам,вярвайте в себе си,в децата си и в доброто.Само не изоставяйте рожбите си.
Обичайте ги такива,каквито господ ги е дал
С обич!
Димка


Nessun commento:

Posta un commento