mercoledì 14 novembre 2012

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА КАКВО НОВО

Блогът е посветен на болните от  Детска церебрална парализа и  техните семейства.
Не изоставяйте децата си в домове.
Обичта в семейството е най-доброто лекарство за тях.
Пиша за,труда,силният дух, вярата,
надеждата , мъдростта и любовта,които ни трябват,за да продължим напред.


Днес направих нова стъпка за влизане в кооператива   ,в който работят само инвалиди с Даун и Детска церебрална парализа и техните родители,братя и сестри.Подавала съм молби и преди това,винаги безуспешно.Но сега подадохме семейна молба и си мисля,че в това затворено общество,това е решаващо.
Другият необходим момент е да те представи социалният асистент на болният,който е оторизиран да го представя в обществото-ние имаме такъв.

За този кооператив съм писала много пъти в други постинги в предишният мой блог.Не, че успях,но видях отблизо всичко което са постигнали за пет години членовете на този кооператив  откакто аз ги обикалям,за да се присъединя.Навсякъде цари ред и чистота.Това се набива на пръв поглед в очите на всеки посетител.В някогашният чифлик има и стари сгради и новопостроени.Има столова,в която се хранят на обяд всички,които желаят от работещите .
Има и спални помещения,за постоянно обитаващите.Това са болни от  Детска церебрална парализа,за които няма кой да се грижи.В новопостроените сгради има обособени работни места за различни дейности.
Отпред,пред до входа,покрай пътя са разположени оранжерии за цветя.Това е най-красивата част от кооператива.Вижда се,че тази дейност е печеливша.

Да се запишеш за работа в този кооператив,за нас чужденците на този етап си е трудна работа.Аз съм ходила няколко пъти,попълвала съм документи....Досега нищо на лице.   Предполагам,че преди не успявах,защото говорех от свое име,а тук се работи с цяло семейство.Хората работят с инвалиди и семействат им,явно затворен кръг,в който трудно влизат нови 


кооператори.Сигурно имат право.
Когато има развитие,ще пиша за всичко подробно.Голямото ми желание е да направим и в България нещо даже по- добро за нашите деца и роднини с Детска церебрална парализа и Даун.
Благодаря,че бяхте с мен!
С обич!
Димка

Nessun commento:

Posta un commento