sabato 27 ottobre 2012

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ЧЕСТИТА ПРОЛЕТ ЖИБЕЕМ С НАДЕЖДАТА





Толкова отдавна не съм писала,първо вирус в компютъра,после грешки в сървъра,все неприятни истории,но с настъпването на пролетта,нещата малко потръгнаха.Препратих част от моите постинги в министерството на труда и социалните дейности,като предположих,че някой все пак може да се поинтересува от моите идеи.Дано да се случат хувави неща в България.Проблемът е, че в дни на криза, се посяга върху най слабите.Както е казал народът"Дето е тънко-там се къса?.Искането на министър прдседателя да се присвоят 30 процента от сребърният фонд-как ви се струва?След като аз със трудов стаж близо 39 години ми бе определена пенсия в МАЙКА БЪЛГАРИЯ 80 ЕВРО И НЕ МИ БЕ ПРИЗНАТО,ЧЕ САМА ТРИДЕСЕТ И ШЕСТ ГОДИНИ СЪМ ГЛЕДАЛА ИНВАЛИД 100 ПРОЦЕНТА,КАТО ЗАКОНА ДАВА ДО 10 ГОДИНИ СТАЖ.Тежко на тези след мен.С ограбването на пенсионните фондове,къде ли ще стигнем?Май и Марианската долина ще ни се стори плитка.
Благодаря ,че бяхте с мен.Разбира се,че трябва да не се разрешават подобни безумия,още повече, че светлина в тунела няма.
Светлината идва от производството в приоритетни области, Кои са те?
Желая ви слънце в очите и оптимизъм в сърцата?

С обич !
Димка

Nessun commento:

Posta un commento