sabato 27 ottobre 2012

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ЕДНО ЛИРИЧНО ОТКЛОНЕНИЕ


БЛАГОДАРЯ , БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ МОИ ЧИТАТЕЛИ !!!!

Когато искаш да убедиш някого, той трябва да знае с кого говори,дали си достатъчно искрен ,дали може да ти вярва.В първите постинги писах за себе си.Налага се да добавя или да повторя ,за да съм убедителна.Напуснах България на 55 години.На тази възраст, преди се излизаше в пенсия.Целият ми житейски път е преминал в моята родина.Винаги съм работила и обществена работа.Била съм общински съветник.Избрана бях в най- първите избори,още преди 10 ноември в район ,където имаше алтернативна кандидатура.Спечелих с чудесните над 90%.Работила съм в профсъюзите.Била съм в църковно настоятелство.Приеха ме в БСП на 36 години-преди това трудно приемаха инженери.Бях партиен секретар в момента, когато се сменяха властите ,не допуснах -поне докато работех там-да се развиват екцесии, ,да се намразват хората помежду си.Преходът премина достойно.Отказах се от обществена дейност,когато нямаше вече кой да ми помага в грижите по дъщеря ми....но най вече защото избуя омразата.Аз не мога да мразя.Да участваш в политически и обществен живот значеше,значи и сега да мразиш политическият си опонент,да му нанасяш удари под кръста,да парадираш със сила,власт и пари.Аз имам друга философия,която ми помага да оцелявам и да нося тежкият си житейски кръст.

КРАСОТА И ДОВЕРИЕ,
ЧОВЕЧНОСТ,ЛЮБОВ
ЧУВАТЕ ЛИ ХОРА,
МОЯТ ЗОВ!!

Това е.Измислих си го много млада,когато търсех пътя си в живота.Повтарям си го винаги,когато ми е трудно,когато вземам важно решение,когато искам да съм щастлива.
Да мразиш,значи,навсякъде около себе си да сееш отрицателна енергия,която акомулира от околното пространство още такава ...да тровиш себе си и околните.Не- това не помага да се гради ведро насояще и сигурно бъдеще.Моето общуване с хората е на следният принцип:С първото запознаване, или с продължително общуване се мъча да открия кои положителни качества имат и ги използвам за опорни точки,по които водя разговор,или работя,ако това е работа.Нищо което е в разрез с моите принципи не засягам и избягвам словесни сблъсъци.Във всеки човек има толкова доброта,трябва понякога да я събудиш от дрямката.
Ще се радвам, ако получа подкрепа по проблемите за които пиша.
Помощ за болните и стари хора,помощ за болните от Детска церебрална Парализа - които с нищо не са виновни,че такава им е съдбата,помощ за семействата ,които имат тези проблеми.
Няма нищо лошо,да мислиш за нуждаещите се.

Благодаря на моите читатели!

Димка

Nessun commento:

Posta un commento