domenica 28 ottobre 2012

ДЕТСКА ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ДОБРО УТРО


Блогът е посветен на болните от  Детска церебрална парализа и  техните семейства.
Не изоставяйте децата си в домове.
Обичта в семейството е най-доброто лекарство за тях.
Пиша за,труда,силният дух, вярата,
надеждата , мъдростта и любовта,които ни 
трябват,за да продължим напред.

Добро утро в прекрасната майска утрин.Благодаря на всички които четат блога ми.Желая ви спорен труд и ведро настроение
Ще поместя няколко клипа в които има масажи и техники за гимнастика-всичко което намеря.Искам да направя блога ми място където да научим нещо, да си починем и да съберем добра енергия , която ни трябва за работата и общуването с нашите болни.
Отново пиша за масажа на ахилесовото сухожилие,защото наистина е един от решаващите за прохождането.
Ще поместя един интернет адрес за нещо, което ми хареса....дано и на вас 
Днес просто реших да дам думата на други,за да съм по убедителна.
И не забравяйте главното-забравете страха,той ви пречи!Научете се да прощавате за сторено ви зло,но прощавайте и на себе си -когато сбъркате,като непременно си обещавайте, да не повтаряте грешките си.
Нашите ангели в земни тела са винаги до нас,те ни помагат,със своите чисти и преданни души.Мисля,че вече сте го разбрали.
Ако искате нещо да споделим лично, пишете ми на имейл dimka50.1950@abv.bg 

С обич и усмивка !

Димка

Nessun commento:

Posta un commento